2011-12-04
Beställ klubbjacka nu

Om du är intresserad av en klubbjacka gör din beställning senast den 15 december till stefan.g.eriksson@dbschenker.com.

Uppge namn och storlek. Vid vuxenjacka ange om du vill ha dam- eller herrmodell.

Klubbjackan är en softshell-jacka från Team Sportia. Den är vind och vattenmotståndig men den har inte tejpade sömmar.

Vi har fyra sponsorer. Tre av dem vill ha tryck på jackan. Placeras troligtvis på baksidan vid ryggslutet.

Priset som medlemmar får betala för jackan inklusive reklamtryck och klubbnamn (på bröstet).
Junior: 250 kr per jacka (storlek 128-164)
Vuxen: 350 kr per jacka (XS-XXL)

Om ni vill titta, känna på eller testa storlek så kan ni åka till en Team Sportia butik. Jackan är märkt med Team Sportia på framsidan på höger sida.

Vi hoppas att vi blir många som köper jackan, både slalomåkare, snowboardåkare, längdåkare och friidrottare.

Leverans av jackorna kommer att ske i början av januari.

Vid eventuella frågor kontakta Magnus Palmér 070-254 55 00

Tränarna